قطره

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون توام که کرده ای از من یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش آیم چو به وبلاگ پاسخت خواهم داد

قطره

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون توام که کرده ای از من یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش آیم چو به وبلاگ پاسخت خواهم داد

دردی دارم به دل که مپرس

عزیز دلم امید قلب مجروحم نمیدانی هر وقت که غم بر قلب ویرانم آشیانه می کند پناهنده خاطرات تو می شوم و خاطرات امید بخش تو، خدا میداند اشک دور چشمانم حلقه میزند و عقده گلویم را می فشارد و غم و غصه جدائی فلب غمگینم را غمگین تر میکند

ایکاش میدانستی در فراغ تو چقدر رنج و غربت میکشم بهتر از جانم اگر بعد از مرگم بیائی قبرم را بشکافی و قلبم در انجا باشد چه میبینی

میبینی که بر روی قلبم نوشته شده که فقط تو را دوست دارم 

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
خیلی قشنگ بوووود

کی هست حالا!!???

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد