قطره

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون توام که کرده ای از من یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش آیم چو به وبلاگ پاسخت خواهم داد

قطره

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون توام که کرده ای از من یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش آیم چو به وبلاگ پاسخت خواهم داد

قدر خانواده ات رابدان ....

با مردی که در حال عبور بود برخورد کردم

اوو!! معذرت میخوام

من هم معذرت میخوام ,دقت نکردم

 

 

ما خیلی مؤدب بودیم ،
من و این غریبه
,
خداحافظی کردیم و به راهمان ادامه دادیم

 

 

 اما در خانه با آنهایی که دوستشان داریم چطور رفتار می کنیم7.gif

 

 

 

کمی بعد ازآنروز، در حال پختن شام بودم.
دخترم خیلی آرام کنارم ایستاد
همینکه برگشتم به اوخوردم
وتقریبا" انداختمش
 
با اخم گفتم: ”اه !! ازسرراه برو کنار
“  

 

 

 

قلب کوچکش شکست و رفت

 

نفهمیدم که چقدر تند حرف زدم

 

وقتی توی رختخوابم بیدار بودم
صدای آرام خدا در درونم گفت:
وقتی با یک غریبه برخورد میکنی ،
آداب معمول را رعایت میکنی

اما با بچه ای که دوستش داری بد رفتار میکنی

 

1zi2dg.jpg

برو به کف آشپزخانه نگاه کن.
آنجا نزدیک در،
چند گل پیدا میکنی .
آنها گلهایی هستند که او برایت آورده است.
خودش آنها را چیده.
صورتی و زرد و آبی

 

332nq84.jpg

آرام ایستاده بود که سورپرا یزت بکنه

zkmnph.jpg

 

 

هرگز اشک هایی که چشم های کوچیک شو پر کرده بود ندیدی

 

nw9qb.jpg

در این لحظه احساس حقارت کردم

xavvxt.jpg

اشک هایم سرازیرشدند.
آرام رفتم و کنار تختش زانو زدم

 

28hke1i.jpg

بیدار شو کوچولو ،
بیدار شو.
اینا رو برای من چیدی؟
 

 f4em85.jpg

گفتم دخترم
واقعاً متاسفم
از رفتاری که امروز داشتم

نمی بایست اون طور سرت
داد بکشم

گفت :اشکالی نداره
من به هر حال دوستت دارم مامان

من هم دوستت دارم دخترم
و گل ها رو هم دوست دارم
مخصوصا آبیه رو

sv589c.jpg

گفت : اونا رو کنار درخت پیدا کرد م
ورشون داشتم چون مثل تو خوشگلن
23.gif میدونستم دوستشون داری ،
مخصوصا آبیه رو
7.gif

------------ --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- ----

آیا می دانید که
اگر فردا بمیرید
شرکتی که در آن کار می کنید
به آسانی در ظرف یک روز برای شما جانشینی می آورد؟

 

scz9lf.jpg

 

اما خانواده ای که به جا می گذارید
تا آخر عمر فقدان شما را احساس خواهد کرد
.

 

m9wxhh.jpg

 

و به این فکر کنید که
ما خود را وقف کارمی کنیم
 
و نه خانواده مان
16.gif

 

o9nxgo.jpg

 

چه سرمایه گذاری
 ناعاقلانه ای !!
 اینطور فکر نمیکنید؟!!
 به راستی کلمه

“خانواده“ یعنی چه ؟؟

 

21der1v.jpg

 


 
نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد 1389/04/16 ساعت 18:58

سلام! عالی بود، ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد