قطره

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون توام که کرده ای از من یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش آیم چو به وبلاگ پاسخت خواهم داد

قطره

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون توام که کرده ای از من یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش آیم چو به وبلاگ پاسخت خواهم داد

معما

چیستان زیر را میتوانی با یک ذره فکر حل کنی؟
 

 

 

از بچه های پیش دبستانی این سؤال را پرسیدن که :

«اتوبوس توی این شکل به کدوم طرف میره؟»

  

  

 


چیستان زیر را میتوانی با یک ذره فکر حل کنی؟
 

 

 

از بچه های پیش دبستانی این سؤال را پرسیدن که :

«اتوبوس توی این شکل به کدوم طرف میره؟»

  

  

 

.

 

برگرد و دوباره با دقت به شکل نگاه کن.ابدا عجله نکن!
 

مطمئنا می تونی جواب را پیدا کنی!

  

  

 

  

  

  

.

  

(جواب ممکن است چپ یا راست باشه ! خیلی دقت کن)


 


 


 


 

.  
 

  

 
 

  

هنوز نفهمیدی؟ای بابا پس چکار میکنی ؟

باشه، من بهت میگم.

بچه های پیش دبستانی همگی جواب دادند : «چپ»

  

وقتی ازشون پرسیدن : «چرا فکر می کنید اتوبوس داره به طرف چپ میره؟»

اونا جواب دادن :

.

.  
 

.  


 


 


 

.

 

«چون تو نمی تونی درب اتوبوس رو که مسافرها سوار میشن را ببینی پس به سمت چپ میره.»

.

.

الآن چه احساسی داری؟؟؟

.

.
.

میتونی خندان باشی یا به حالت زیر دچار بشی؟!


 

 

   


نظرات 4 + ارسال نظر
حسین 1389/03/23 ساعت 17:58 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

سوال جالبی میتونین توی انجمن مطرحش کنید
http://gofteman.pops.tv/--f30/-t84.htm

سلام
به وب من سر بزنین

به طرف......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد