قطره

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون توام که کرده ای از من یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش آیم چو به وبلاگ پاسخت خواهم داد

قطره

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون توام که کرده ای از من یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش آیم چو به وبلاگ پاسخت خواهم داد

قصه عشق یک مرد جوان !



من سرم توی کار خودم بود ....1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


بعد یه روز یه نفر رو دیدم ....1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


اون این شکلی بود !1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید

Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


ما اوقات خوبی با هم داشتیم ....1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


من یه کادو مثل این بهش دادم1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


وقتی اون هدیه من رو پذیرفت ، من اینجوری شدم!1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


ما تقریبا همه شب ها ، با هم گفت و گو می کردیم ....1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید

Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


و این وضع من توی اداره بود ....1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


وقتی همکارام من و دوستم رو دیدند، اینجوری نگاه می کردند ....1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


و من اینجوری بهشون جواب می دادم .....1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


اما روز والنتاین ، اون یک گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه..1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


و من اینجوری بودم ....1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


بعدش اینجوری شدم ....1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید

Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


حساس من اینجوری بود ....1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


بعد اینجوری شدم …1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


بله .. آخرش به این حال و روز افتادم …1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید


پدر عاشقی بسوزه !1
Click Here Join Now - برای عضویت کلیک کنید
نظرات 1 + ارسال نظر
rahimi 1391/12/05 ساعت 08:36

ههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد