قطره

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون توام که کرده ای از من یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش آیم چو به وبلاگ پاسخت خواهم داد

قطره

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون توام که کرده ای از من یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش آیم چو به وبلاگ پاسخت خواهم داد

مسیر سبز زندگی

  

 

 بعضی اتفاقاتی که تو زندگی آدما پیش می یاد غیر قابل پیش بینی و کاملا" تصادفی هستند و جالبتر اینکه تو اوج ناامیدی گاهی اتفاقاتی می افته که کلا" زندگیتو متحول می کنه و اینجاست که به این باور میرسی که فراموش نشدی و هنوز کسی هست که به یادت باشه .شاید بعضی وقتها اساسی حالتو گرفته ولی به موقعش حسابی خوشحالت کرده بعد از مدتهای طولانی تصمیم گرفتم این وبلاگ رو درست کنم.دلیل این کارم یه سری تحولاتی که احساس می کنم از دیروز تا حالا درونم رخ داده خیلی جالبه انگار وارد یه دنیای جدیدی شدم همیشه شنیده بودم  زندگی مراحل مختلفی داره که ورود به مرحله جدید با تحولاتی همراهه ولی من که چندین مرحله مختلف تو زندیگیم داشتم تا حالا اینجوری نشده بودم دلیلشو نمی دونم شاید بی تفاوت از کنار  این تغییر مراحل می گذشتم و شاید هم ترس دلیل کارم بوده ولی هر چی بوده گذشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
قلب شیشه ای 1388/11/29 ساعت 09:39

salam ajab harfaei zadi man ke shakh dar ovardam rastesh yekam omidvar shodam be inke to ham nevisande khoobi mishi

منم منم! FATEMAOE 1391/12/05 ساعت 08:38

kheeeyluiii qashang minevisi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد